FAQ

FAQ

 

Ile trwa realizacja zamówienia?

 

Czas realizacji zamówienia jest każdorazowo wskazany na karcie produkty, większość produktów wysyłamy w przeciągu 24h. W przypadku mebli termin realizacji określony jest widełkami i uzależniony jest od stanów magazynowych. Zazwyczaj termin dla mebli Bellamy waha się od 3dni do 4tygodni, dla mebli Pinio jest to zazwyczaj 4 tygodnie, natomiast meble Novelies to ok 1-5tygodni.

 

Jak forma płatności jest najszybsza.

 

Najszybciej księgują się wpłaty z płatności internetowych czyli przelewy24, w tym przypadku wpłatę otrzymujemy natychmiast po złożeniu zamówienia, zamówienia za pobraniem również są realizowane natychmiast. Natomiast jeżeli klient wybiera tradycyjny przelew, pieniądze zostaną zaksięgowane kolejnego dnia i dopiero wtedy zamówienie zostaje przekazane do realizacji.

 

Paragon czy faktura?

 

Do wszystkich zakupów online wystawiany jest paragon imienny lub faktura vat (w przypadku zaznaczenia takiej opcji przy składaniu zamówienia).

Jeżeli nie znaleźli Państwo paragonu przy swoich zakupach oznacza to, że został on wysłany na maila podanego przy składaniu zamówienia, dzieję się ta np. przy zamówieniach wysyłanych z magazynów zewnętrznych.

 

Czy mogę otrzymać fakturę do już wystawionego paragonu?

 

Tak, na podstawie paragonu możemy wystawić fakturę, proszę napisać na nasz adres mailowy sklep@frommummy.pl podając nr paragonu.

 

Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?

 

Darmowa dostawa obowiązuje od kwoty 700zł.

 

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

 

Tak, wszystkie nasze produkty mogą zostać wysłane za granicę, w celu wycenienia przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Czy zamówienia można odebrać osobiście?

 

Tak, przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym jest możliwość wyboru bezpłatnego odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym FromMummy w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 2. W momencie gdy zamówienie zostanie przygotowane otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem, że zamówienie jest gotowe do odbioru.

 

Czy jest możliwość zwrotu/wymiany towaru?

 

Tak, każdy zakup internetowy jest objęty 14 dniowym prawem do zwrotu. Mają Państwo również możliwość wymiany towaru. Sklep FromMummy posiada certyfikat „Sklep Prokonsumencki” i dba o prawa konsumenta.

 

W jakim stopniu mogę sprawdzić produkt tak abym mógł go zwrócić?

 

 

Klient ma prawo obejrzeć/przetestować produkt zakupiony przez internet w takim stopniu w jakim mógłby to wykonać w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że np. klient może przymierzyć dziecko do zakupionego nosidła lub przymierzyć dziecko do wózka. Nie powinien jednak takiego produktu używać jeżeli planuje jego zwrot, spowodowałoby to bowiem obniżenie wartości produktu.

Trzeba również pamiętać, iż produkty higieniczne jak np. smoczki, butelki, zafoliowane materace nie powinny zostać rozpakowane ze swoich sterylnych lub zbiorczych opakowań.

 

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przy kurierze?

 

Tak, kurier powinien zaczekać jeżeli zgłaszacie Państwo chęć sprawdzenia przesyłki przy nim.

 

Co jeżeli towar w paczce jest uszkodzony?

 

W takim przypadku prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem i zgłoszenie nam zaistniałej sytuacji mailowo lub telefonicznie.

 

Co jeżeli moja paczka długo nie dochodzi?

 

Prosimy o kontakt ze sklepem, zlokalizujemy paczkę u przewoźnika i złożymy interwencję.

 

Jak złożyć reklamację?

 

Najszybszym sposobem jest poinformowanie nas mailowo, wówczas rozpoczniemy działania reklamacyjne, mogą zostać Państwo poproszeni o wypełnienie formularza reklamacyjnego lub podanie szczegółów mailowo.

 

Czy muszę odesłać reklamowany towar?

 

W przypadku reklamacji, w których konieczne jest wysłanie produktu do serwisu zlecamy własnego kuriera po odbiór produktu od Państwa po wcześniejszym ustaleniu dogodnego terminu.

 

Ile trwa reklamacja?

 

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni. Niemniej jednak większość z nich udaje się załatwić w krótszym terminie.

 

Czy mogę anulować zamówienie?

 

Tak, zamówienie może zostać anulowane przez klienta samodzielnie dopóki jego status nie zostanie zmieniony na „wysłane”. Jeżeli status uległ już zmianie można skontaktować się z nami telefonicznie być może paczki nie zostały jeszcze podjęte przez kuriera i uda się anulować takie zamówienie.

 

Czy produkty w sklepie są oryginalne?

 

Tak, wszystkie produkty oferowane w sklepie są oryginalne i nowe, pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów bądź bezpośrednich producentów.

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel